PŘESTAVBA KLASICKÉHO KOLA NA ELEKTROKOLO
Uvažujete o přestavbě vašeho stávajícího jízdního kola na elektrokolo? Nabízíme kompletní sety obsahující veškeré potřebné součásti pro přestavbu z běžného jízdního kola na elektrokolo.
JIž několik sezón nabízíme a montujeme vyzkoušené a osvědčené elektrosady A-Power. Tyto výkonné elektrosady jsou certifikované pro používání na veřejných komunikacích v souladu s platnou legislativou.
S elektrosadou A-Power uděláte ze svého oblíbeného jízdního kola elektrokolo jednoduše a velmi efektivně.
VÝHODY PŘESTAVBY NA ELEKTROKOLO
- obvykle nižší cena, než při pořízení nového elektrokola
- jezdíte na kole na jehož posez jste zvyklí
- sadu je možno odinstalovat - máte opět klasické kolo
- sadu můžete nainstalovat na jiné kolo se stejnými parametry
NA JAKÁ JÍZDNÍ KOLA LZE ELEKTROPOHON NAMONTOVAT ?
- přestavbové sety lze namontovat na kola horská, kola krosová, trekingová kola, kola městská i cestovní kola
- na jízdní kola s ráfkovou i kotoučovou brzdou
- na jízdní kola osazená šroubovacím vícekolečkem i kola s kazetovými pastorky
- na jízdní kola o průměru výpletů - 20", 24", 26", 27.5", 28", 29"
TYP ELEKTROPOHONU
Elektropohony dělíme podle jejich umístění v kole na ty se středovými motory nebo motory zapletenými do ráfků různých typů a velikostí. Všechny motory A-Power jsou kvalitní, bezkartáčové, volnoběžné a s převodovkou. Pracují pod napětím 36V a jejich výkon je 250W až 1000W.
STŘEDOVÁ POHONNÁ JEDNOTKA
ZADNÍ POHONNÁ JEDNOTKA
PŘEDNÍ POHONNÁ JEDNOTKA
STŘEDOVÝ MOTOR BBS 250 / 500 / 750 / 1000 W
Středové motory A-Power se instalují do rámu na místo šlapacího středu a tak je můžete použít pro většinu jízdních kol s klasickým závitovým středovým složením. Díky takovému umístění je elektrokolo ideálně vyvážené a vzhledem k nízko položenému těžišti má skvělé jízdní vlastnosti jak na silnici, tak i v terénu.
Středové motory nabízejí nejen vysoký výkon a točivý moment (až 160 Nm), ale také efektivně řízený provoz, díky němuž jsou tyto jednotky vhodné jak pro sportovní, tak rekreační elektro-cyklistiku.
Vybírat můžete z několika typů motorů s výkonem 250W, 500W, 750W nebo 1000W. V nabídce najdete také motor s integrovaným snímačem síly šlapání, s jehož pomocí je elektrická energie využívána výrazně efektivněji.
Středové motory BBS vyrábí společnost Bafang, která je také producentem středového motoru MaxDrive. Motory jsou vybaveny snímačem šlapání, který vyhodnocuje frekvenci šlapání jezdce. Dle zvoleného režimu asistence na multifunkčním displeji je pak regulován výkon motoru. Pro středové motory BBS se nabízí celá řada doplňků a vybírat můžete z několika typů LCD displejů.
STŘEDOVÝ MOTOR TS250
Středový motor TS250 je kromě snímače šlapání vybaven také torzním snímačem, který vyhodnocuje sílu, jakou jezdec šlape do pedálu. Síla šlapání pak, společně s nastaveným režimem asistence, ovlivňuje aktuální nastavení výkonu motoru. Čím větší silou šlapete (např. při jízdě do kopce), tím větší silou motor pomáhá. Díky vyhodnocování síly šlapání dochází k efektivnějšímu využití elektrické energie. Motor totiž pomáhá podle toho, jak potřebujete.
MOTOR V PŘEDNÍM NEBO ZADNÍM ZAPLETENÉM KOLE
SILENT vs BASIC
Nejrozšířenějším typem elektrosady A-Power je sada ze zapleteným motorem do předního nebo zadního kola. Vybírat můžete ze dvou verzí. Základní sada BASIC je ekonomickou variantou zatímco komfortní sada Silent se sinusovou technologií řízení systému se vyznačuje především velmi tichým chodem motoru a efektivnějším využitím enegie a tím i vyššího dojezdu na jedno nabití.
Všechny značkové motory A-Power (8FUN) jsou bezkartáčové, volnoběžné a s převodovkou. Pracují pod napětím 36V a jejich nominální výkon je 250W.
Motory SILENT jsou s halovými sondami a jsou osazeny vývodem s 9 pinovým konektorem.
Motory BASIC jsou bez halových sond a jsou osazeny vývodem s 3 pinovým konektorem.
TYPY KONSTRUKCÍ MOTORU PRO PŘEDNÍ A ZADNÍ VÝPLET
- přední motor - konstruován pro použití s V-brake ráfkovou brzdou
- zadní motor - pro použití s V-brake ráfkovou brzdou a volnoběžným vícekolečkem
- zadní motor - pro použití s V-brake ráfkovou brzdou a kazetovými pastorky
- zadní motor - pro použití s kotoučovou brzdou (pro brzdový disk 6děr) a kazetovými pastorky
BATERIE - TYP / UMÍSTĚNÍ / KAPACITA / DOJEZD
Baterie Apache A-Power jsou osazeny lithium-iontovými články. K dispozici jsou různé kapacity baterie ovlivňující dojezdovou vzdálenost. Nabízí se dvojí provedení podle umístění - v nosiči nebo v rámu jízdního kola.
TYP BATERIE
Baterie A-Power jsou osazeny velmi kvalitními Li-Ion (lithium-iontovými) články LG. Výstupní napětí baterie je 36V a maximální vybíjecí proud 15A (nárazově až 18A)
UMÍSTĚNÍ RÁMOVÉ BATERIE NA KOLE
Rámová baterie se instaluje na spodní rámovou trubku pomocí držáku, který se připevní do závitů košíku lahve. Držák je dodáván společně s baterií a jeho součástí je integrovaná řídící jednotka umístěna ve vodotěsném boxu. K baterii jsou dodávány 3 ks gumových podložek pro vymezení vůle mezi držákem baterie a rámem.
Pro montáž rámové baterie je požadován určitý minimální prostor uvnitř rámu jízdního kola.
UMÍSTĚNÍ NOSIČOVÉ BATERIE NA KOLE
Nosičová baterie se zasouvá do držáku umístěného v hliníkovém nosiči, který je dodáván společně s baterií. Součástí držáku je vývod s konektorem pro zapojení řídící jednotky a box pro umístění řídící jednotky.
Pro montáž nosiče musí být připravený rám jízdního kola – závity na patkách a na sedlových vzpěrách.
KAPACITA, DOJEZDOVÁ VZDÁLENOST A VÁHA RÁMOVÉ BATERIE
KAPACITA, DOJEZDOVÁ VZDÁLENOST A VÁHA NOSIČOVÉ BATERIE
NOSIČOVÁ BATERIE
Společně s baterií je dodáván také nosič. Můžete si zvolit jeho velikost dle průměru kola (20"-24" / 26"-28"). U velikosti 26"-28" se navíc nabízí varianta pro diskové brzdy. Nosičová baterie je uzamykatelná a má kontrolu (LED diody) stavu nabití.
RÁMOVÁ BATERIE
Rámová baterie je vybavena USB zásuvkou s výstupním napětím 5V. Baterie je uzamykatelná a má kontrolu (LED diody) stavu nabití.
OVLÁDÁNÍ A JÍZDNÍ REŽIMY ELEKTROKOLA
Elektrokolo lze jednoduše ovládat pomocí LED panelu nebo multifunkčního TFT/LCD displeje s funkcemi cyklopočítače.
- elektronické
řídící prvky - systém se ovládá pomocí panelu nebo barevného displeje a
tlačítkového ovladače
- TFT/LCD displej - zobrazuje až 5 jízdních režimů (5 asistentů - tzv. přípomoci motoru)
- funkce WALK - kolo jede bez nutnosti šlapání přibližně rychlostí chůze (využití například při vedení kola do prudkého kopce)
- funkce computeru - zobrazení aktuální, maximální a průměrné rychlosti, ujetých kilometrů (jednotlivá jízda/celková ujetá vzdálenost)
- podsvícení displeje - funkce denního a nočního režimu
- ostatní zobrazení - ukazatel stavu nabití baterie
LCD OVLÁDACÍ DISPLEJ
Displej na střed řidítek s dálkovým ovládáním (palcem) umístěným vedle rukojeti.
LCD OVLÁDACÍ DISPLEJ
Displej umístěný poblíž rukojeti s integrovaným ovladačem.
TFT OVLÁDACÍ PANEL
Jednoduchý panel s integrovaným ovládáním je umístěný vedle rukojeti.
PALETA DOPLŇKŮ ELEKTROSADY
SESTAVENÍ ELEKTROSADY NA MÍRU
PRŮBĚH OBJEDNÁNÍ / DODÁNÍ PŘESTAVBY KOLA NA ELEKTROKOLO
- objednání na servis
- konzultace - výběr vhodné (kompatibilní) elektrosady
- příjem kola k servisu
- vystavení servisního listu
- odsouhlasení ceny a termínu
- vyhotovení servisní zakázky (instalace elektrosady, seřízení komponent kola)
- testování funkčnosti
- předání
SVOZ A ROZVOZ SERVISU
Nemáte čas nebo se Vám jednoduše nechce vozit kolo do servisu? Nechte to na nás. Stačí se na servis objednat a pro kolo si přijedeme. Opravené jízdní kolo dovezeme ve smluvený čas zpět k Vám domů.
REALIZACE
*INFO
Realizovaná zakázka - přestavba jízdního kola na elektrokolo.
CHCI SI OBJEDNAT PŘESTAVBU KOLA NA ELEKTROKOLO
Pro objednání servisních služeb využijte objednací formulář. Také nás můžete kontaktovat přes telefon, email, firemní chat, Whatsapp nebo Messenger.
Po kliknutí na odkaz budete přesměrováni do sekce kontakt.
Nenašli jste co jste hledali? Poptáváte službu, značku, zboží, které na našich stránkách / E-shopu chybí? Máte doplňující dotaz? Potřebujete radu, nebo učinit objednávku? Rádi vyhovíme Vašim přáním a požadavkům. Dejte nám vědět v sekci kontakt.